Nojftim per punesim – Menaxher/e finance
POZICIONI I PUNËS: Menaxher/e finance
LLOJI I PUNËS: ME KOHË TË PLOTË
VENDODHJA: TIRANË
ORGANIZATA
Qendra Shqiptare për Popullsinë dhe Zhvillimin (QSHPZH) është një organizatë jofitimprurëse, e themeluar në janar të vitit 1993, e cila punon për përmirësimin e politikave, legjislacionit, të drejtën për informacion dhe shërbime për çështje që shqetësojnë popullatën dhe zhvillimin e saj, përfshirë shëndetin riprodhues.
PËRSHKRIMI I POZICIONIT
Menaxheri/ja Financiar është përgjegjës për mbajtjen e shërbimeve financiare, të kontabilitetit, administrative dhe të personelit me qëllim për tju përgjigjur kërkesave ligjore dhe për të mbështetur veprimet kryesore të shoqatës.
Menaxheri/ja Financiar raporton tek Drejtori Ekzekutiv dhe është përgjegjës për përgatitjen e deklaratave financiare, mbajtjen e kontrollit të arkës, përgatitjen e payrollit dhe administrimin e personelit, blerjet, mbajtjen e llogarive të pagueshme dhe menazhimin e veprimeve të zyrës.
MENAXHIMI FINANCIAR
Duhet:
- Të sigurojë që të mbahet sistem financiar i përshtatshëm, dhe që jane kryer të gjithë procedurat dhe kontrollet.
- Të menaxhojë llogaritë bankare, dhe të transferojë paratë ndërmjet zyrës qëndrore dhe degëve.
- Të monitorojë cashflow, dhe të sigurojë që janë të disponueshme në bankë fonde të mjaftueshme.
- Të bëjë pagesat dhe të marrë fonde sipas procedurave financiare:
- Të përgatisë raportet e kontabilitetit financiar mujor në fund të cdo muaji, dhe ti paraqesë ato tek Drejtori Ekzekutiv deri në javën e dytë të muajit në vijim.
- Të përgatisë Raporte Financiare për takimet e Bordit.
- Të monitorojë situatën financiare, dhe të përgatisë raporte për fondet në bazë te kërkesave të shoqatës apo donatorëve.
- Drejton auditime direkte që përfshijnë rishikimin e kontabilitetit dhe kontrolle administrative.
- Përgatit buxhetet dhe llogaritë për donatorët, sic kërkohet. Ofron çdo informacion financiar, siç kërkohet, dhe i përgjigjet çdo pyetjeje në lidhje me financën.
- Asiston në ndërrmarjen e çdo auditimi.
- I ofron mbështetje stafit, dhe punon bashkërisht me ta për të siguruar që informacioni financiar është i detajuar dhe i përditësuar.
- Kontrollon librin e arkës, dhe siguron që kontabiliteti dhe kodimi janë të detajuar.
- Vazhdon të zhvillojë përmirësime në sistemin financiar, siç nevojitet.
- Mbledh dhe ekzaminon dokumenta mbështetëse.
- Siguron që dokumentat dhe firmat janë të vlefshme.
- Përgatit mandat pagesa dhe merr mandat pagesa.
- Mban registrin e paradhënieve, pagave, huave dhe likuiditeteve.
- Përgatit pagesat mujore.
- Përgatit çeqet/ urdhrat e pagesës dhe siguron shpërndarjen e duhur të tyre.
MENAXHIMI I AUTOMJETEVE
- Siguron që zyra ka automjetet e përshtatshme sipas nevojave.
- Ofron karburant për automjetin nëpërmjet sistemit të Vouçerave.
- Vendos automjetin në dispozicion për udhëtime ( duke u siguruar që stafi merret dhe transportohet në mënyrën më efiçente të mundshme).
- Siguron që marrëveshja me ofruesin e karburantit janë të vlefshme, e drejtë.
- Përgatit raporte mujore të automjetit/ karburantit.
DETYRA ADMINISTRATIVE
- Menaxhon blerjen, shpërndarjen, përdorimin dhe riparimin e të gjitha pajisjeve të zyrës.
- Siguron që të gjithë kompjuterat kanë software të përshtatshëm.
- Siguron që procedurat e sigurisë janë zbatuar.
- Siguron që ka akomodim dhe pasjisje për zyrën dhe nevojat rezidenciale dhe që ka një kontratë qeraje të vlefshme.
- Mbikqyr të gjitha dosjet dhe shkresat administrative dhe arkivën.
- Siguron që shumica e angazhimeve financiare me palët e tjera mbulohet nga një marrëveshje e shkruar ligjore.
- Ofron mbështetje për zyrën në të gjitha çështjet administrative.
LOGJISTIKA
- Organizon blerjen dhe shpërndarjen e mallrave për të mbështetur zyrën dhe punën e saj.
- Merr dhe shpërndan mallra në mënyrë profesionale ( numëron mallrat dhe sigurohet që lista është e kompletuar).
- Siguron që listat e inventarëve janë në rregull. ( shënime shpërndarjeje, letra inventaresh).
- I ofron mbështetje zyrës për të gjitha çështjet logjistike.
SPECIALIZIMET
Diplomë Universitare në :
- Kontabilitet dhe financë
- Biznes/ menaxhim
- Ekonomiks
Një Kurs Pasuniversitar mund të jetë i dobishëm, por jo i detyrueshëm.
NJOHURITË
Ajo/ Ai duket të kenë njohuri në këto fusha:
- Program kontabiliteti kompjuterik
- Llogaritë ë pagueshme dhe të arkëtueshme
- Sistemet e pagave dhe raportimi
- Përgatitja e deklaratave financiare dhe procedurave
- Përgatitja e raporteve financiare
Aftësi kompjuterike përfshirë aftësi analitike për të punuar në kompjuter dhe zgjidhje e problemeve me kontabilitetin.
ATRIBUTE PERSONALE
Ajo/ Ai duhet të ruajnë konfidencialitetin në kryerjen e detyrave të Financierit dhe duhet të demonstrojnë atributet personale që vijojnë:
- Të jetë i/e ndershëm dhe i/e besueshëm
- Të jetë i respektueshëm
- Të ketë ndjeshmëri dhe ndërgjegje kulturore
- Të jetë fleksibël
- Të tregojë etikë pune të mirë.
Me qëllim aplikimin në këtë pozicion, kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentacionin si vijon:
- CV e kanditatit/es;
- Kopje te Diplomës, të shoqëruar me kopje të listës së notave të studimeve Bachelor;
- Çdo dokumentacion të nevojshëm që tregon kualifikimet e kandidatit/es dhe përvojat e mëparshme;
- Dëshmi penaliteti;
- Letër reference nga punëdhënës të mëparshëm
Mirëpresim të gjithë kandidatët e interesuar, të dërgojnë aplikimet e tyre në adresen e emailit: info@acpd.org.al, ose dorazi në adresën Bulevardi Gjergj Fishta, Nd.26, H.6, Ap.5, 1001, Tiranë, deri në datën 21 Shkurt 2025