Njoftim për punësim
Pozicioni i punës – Asistent Financiar
Vendodhja: Tiranë
Afati i fundit i aplikimit: E premte, 13 Nëntor 2020
Organizata: Qendra Shqiptare për Populisinë dhe Zhvillimin (QSHPZH) është një organizatë jo-fitimprurëse e drejtuar nga vullnetarë të cilët punojnë për përmirësimin e mirëqënies dhe shëndetit të të gjithë popullsisë në Shqipëri dhe në mënyrë të veçantë të grupeve vulnerabël dhe të margjinalizuara, përmes: Advokacisë për përmirësimin e legjislacionit dhe politikave në fushën e të drejtave dhe shëndetit riprodhues; Ndërgjegjësimit të popullsisë dhe grupeve në rrezik për një mënyrë jetese të shëndetshme dhe për të drejtat e njeriut; Nxitjes dhe sigurimit të aksesit të barabartë, për informacion cilësor, shërbime, mjete dhe edukim të përballueshëm, në veçanti për të rinjtë dhe grupet vulnerabël.
Përmbledhje
Asistenti Financiar asiston menaxherin e financave apo zyrtarin e lartë financiar në kryerjen e detyrave. Asistenti Financiar raporton tek Menaxheri i Financës dhe Drejtori Ekzekutiv dhe është përgjegjës për përgatitjen e deklaratave financiare, mbajtjen e kontrollit të arkës, përgatitjen e payrollit dhe administrimin e personelit, blerjet, mbajtjen e llogarive të pagueshme dhe veprimet e zyrës.
Detyrat dhe përgjegjësitë
- Përgjegjës për veprimet e përditshme financiare dhe administrative për të mbështetur zbatimin efikas të projektit si dhe për të siguruar mbështetje për stafin e projektit;
- Kryen detyra administrative, mban korrespondencë, regjistrime, mirëmban dokumentacionin dhe arkivat;
- Përgjegjës për zbatimin dhe përcjelljen e shpenzimeve të projektit në përputhje me linjat buxhetore dhe në kohë;
- Siguron që të gjitha raportet financiare nga partneri janë të sakta dhe të dorëzohen me kohë;
- Monitoron dhe kontrollon shpenzimin e buxhetit të projektit dhe raporton tek Shefi i Kontabilitetit dhe Menaxher i Projektit për çështje të përgjithshme financiare të projektit dhe në rast të devijimeve;
- Përgatitja e kërkesave për transferimin e fondeve për donatorin;
- Përgatitja dhe ekzekutimi i pagesave për shpenzimet e projektit, përfshirë pagat e stafit të projektit, në përputhje me legjislacionin vendor dhe kërkesat e donatorëve;
- Siguron menaxhimin efektiv të të gjitha burimeve në përgjegjësinë e tij/saj;
- Siguron komunikim të mirë me departamentin financiar të organizatës dhe stafin e projektit;
- Merr pjesë dhe mbështetë në proceset e auditimit financiar;
- Mirëmbajtja e të dhënave të arkës dhe llogarive;
- Marrja e parave cash, përfshirë faturat e marrësit.
- Efektiv me organizimin e dosjeve;
- Aftësia për të ruajtur në mënyrë elektronike dhe fizike dosjet me të dhënat, menaxhimi i tyre efektiv dhe ripërdorimi i tyre kur kërkohet;
- Përgatitja e fletëurdhëresave – fletëlëshimeve;
- Regjistrimi i inventarit;
Njohuritë dhe Përvoja:
- Diplomë universitare në fushën e Ekonomisë (Financa, Kontabilitet, Administrim i Biznesit);
- Të paktën 3 vjet përvojë pune në kwtw fushw;
- Vetë-iniciativë dhe në gjendje të japë rezultate me mbikëqyrje minimale;
- Aftësi për komunikim të mirë, aftësi për të punuar në ekip dhe aftësi ndërpersonale;
- Aftësi konceptuese dhe analitike;
- Aftësi për të punuar nën presion dhe me afate të shkurtra kohore;
- Njohuri të mira të ligjit vendor të kontabilitetit dhe rregulloreve tatimore, prokurimit, planifikimit, monitorimit dhe raportimit;
- Aftësi të shkëlqyeshme të punës me MS Office, në veçanti MS Excel dhe programet e tjera financiare (alpha etj);
- Shkathtësi të shkëlqyera ndërpersonale, integritet dhe shkallë e lartë e gjykimit dhe konfidencialitetit;
- Aftësi për të punuar në mjedise multikulturore;
- Aftësitë organizative;
- Njohuri të mira në anglisht, me shkrim dhe në të folur;
- Pro-aktiv dhe i vetë-motivuar për të mësuar dhe për të marrë kompetenca shtesë të nevojshme për punën;
Atribute Personale:
Ajo/ Ai duhet të ruajnë konfidencialitetin në kryerjen e detyrave të Financierit dhe duhet të demonstrojnë atributet personale që vijojnë:
Të jetë i/e ndershëm dhe i/e besueshëm
Të jetë i respektueshëm
Të ketë ndjeshmëri dhe ndërgjegje kulturore
Të jetë fleksibël
Të tregojë etikë pune të mirë.
Mirëpresim të gjithë kandidatët e interesuar, të cilët mund të dërgojnë aplikimet e tyre dhe një CV dhe 2 letra rekomandimi në adresen e emailit: info@acpd.org.al, deri ditën e Premte, datë 13 Nëntor 2020.